Vason kiinteistöistä huolehtii Vason isännöitsijät sekä huoltoyhtiöt.
Kiinteistön oma huoltoyhtiö hoitaa asunnon ja kiinteistön korjaustarpeet sekä mm. ovenavaukset. Kiireettömän huoltopyynnön voit tehdä tästä tai soittamalla omalle huoltoyhtiöllesi. Kiireellisissä tapauksissa huoltoyhtiön päivystys palvelee sinua vuorokauden ympäri.
Vason isännöinti huolehtii kiinteistöjen teknisestä kunnosta, suuremmista korjaustöistä sekä yleisestä asumisviihtyvyydestä kiinteistössä. Kiinteistöassistentilta voit tiedustella ja varata autopaikkoja sekä tilata lisäavaimia asuntoosi.
Kiinteistön oma isännöitsijä hyväksyy kanta-asiakashyvitykset ja asunnon muutostyöt sekä neuvoo niihin liittyvissä asioissa. Isännöitsijä tekee asuntoosi huoneistotarkastuksen, kun olet irtisanonut asuntosi. Isännöitsijä toimii läheisessä yhteistyössä asukastoimikunnan kanssa ja on mukana asukaskokouksessa, joka järjestetään vähintään kerran vuodessa kiinteistön asukkaille.
Alta voit etsiä asuinkiinteistösi isännöitsijän ja huoltoyhtiön yhteystiedot ja tästä näet mitkä asiat ovat Vason ja mitkä asukkaan vastuulla.
Huoltoyhtiö ja isännöitsijä
Huoltoyhtiö
Isännöitsijä
Täältä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin:
Lisäavaimet tilataan aina Vason isännöinnistä ja noudetaan lukkoliikkeestä. Avain maksaa noin 40€ riippuen avaintyypistä ja avain maksetaan lukkoliikkeessä noudon yhteydessä (iLOQ avaimet noudetaan Vasolta)
Henkilöllisyys on todistettava avainta noutaessa.
Asukas- ja nimimuutoksista tulee ilmoittaa omalle huoltoyhtiölle sekä Vasolle vaso@vaso.fi. Vesimaksun henkilömäärän muutos tulee ilmoittaa Vason vastikevalvontaan vastikevalvonta@vaso.fi.
Asunnon lampun vaihto kuuluu asukkaan vastuulle. Pihojen ulkovalot kuuluvat Vason vastuulle ja huoltoyhtiö suorittaa vaihdon. Voit tehdä vikailmoituksen www.vaso.fi/tee-vikailmoitus
Voit tiedustella mahdollisia vapaita autopaikkoja Vason isännöinnistä.
Kiinteistöt, joissa on eParking varausjärjestelmä käytössä, asukas varaa itse pysäköintipaikkansa sovelluksen kautta.
Olethan tarkastanut, että vikavirtakytkin/sulake ei ole lauennut. Mikäli vika on joku muu, niin tee vikailmoitus huoltoyhtiöllesi vaso.fi/tee-vikailmoitus
Tarkista ensin, että hajulukko on puhdas. Mikäli hajulukko on puhdas, voit yrittää myös avata viemäriä omatoimisesti esim. kodin putkimiehellä. Mikäli nämä toimenpiteet eivät tuota tulosta, tee vikailmoitus huoltoyhtiöllesi vaso.fi/tee-vikailmoitus