Olohuoneen patteri on kylmä, ilmoitanko huoltoyhtiöön? Mistähän asukastoimikunnassa viimeksi juteltiin? Maksoinko varmasti käyttövastikkeen? Vastaavia pieniä ja suuria asumiseen liittyviä kysymyksiä tulee säännöllisesti asukkaan selvitettäväksi. Olemme halunneet helpottaa asukkaiden arkea ja asumista keskittämällä dokumentit ja yhteydenotot yhteen palvelukanavaan: OmaVasoon.
OmaVason myötä pystymme pitämään asukkaamme ajan tasalla kiinteistön asioista ja yhteydenpito helpottuu ja nopeutuu molempiin suuntiin.
OmaVasossa voit:
- lähettää huoltopyynnön huoltoyhtiölle
- ilmoittaa muutostöistä isännöitsijälle
- kertoa häiriöistä isännöitsijälle
- lähettää viestin asiakaspalveluumme
- tehdä muuttoilmoituksen
- irtisanoa sopimuksesi
Samasta paikasta löytyy myös mm.
- kotisi sopimustiedot
- maksutiedot
- vastikeasiat
- tiedotteet taloyhtiön asioista
- kokouspöytäkirjat
- oman kiinteistösi yhteyshenkilöt
- asumiseen liittyviä ohjeita ja opasteita
OmaVaso palvelussa pystyt siis hoitamaan lähes kaiken Vaso-asumiseen liittyvän samassa paikassa!
Näin otat OmaVason käyttöösi:
1. avaa osoite vaso.fi/omavaso
suosittelemme tallentamaan sivun kirjanmerkkeihisi. Sivusto toimii mobiililaitteella, tabletilla ja tietokoneen selaimella.
2. Kirjaudu tai rekisteröidy
Ensi kertaa palvelua käyttäessäsi rekisteröidy pankkitunnusten avulla. Jatkossa kirjautuminen sujuu itse asettamallasi käyttäjätunnuksella ja salasanalla.
3. Valmis käyttöön!
Olet nyt valmis käyttämään sivustoa. Tutustu monipuolisiin ominaisuuksiin ja pysyt entistä paremmin ajan tasalla kiinteistöösi liittyvistä asioista.
Rekisteröidy ja kirjaudu palveluun täältä OmaVasossa.
Ennen kirjautumista, palveluun pitää rekisteröityä. Lue tarkemmat ohjeet alta.